Svekupno je zaprimljeno 27 prijava obrazovnih programa iz cijele Hrvatske na natječaju koji je HUB proveo povodom obilježavanja Svjetskog i Europskog tjedna novca.
Povodom obilježavanja Svjetskog i Europskog tjedna novca održano je predavanje na temu makroekonomskih trendova u doba COVID-19 krize i procesu uvođenja eura.
Cilj kampanje je prepoznati i promovirati najbolje primjere edukativnih aktivnosti koji učenicima u Hrvatskoj na kreativan i zanimljiv način približavaju različita znanja o financijama.
Hrvatska udruga banaka i partneri su pokrenuli kampanju za podršku građanima s financijskim poteškoćama. U poslovnici Fine se svakodnevno održavaju besplatna financijska savjetovanja.
Čitatelji imaju mogućnost upoznati razne aktivnosti bankovnog sektora u suradnji s državnim tijelima i vodećim nevladinim organizacijama koje imaju za cilj osvijestiti važnost financijskog obrazovanja.
Premda ovogodišnji Dan štednje zbog posljedica krize COVID-19, obilježava najdublja recesija u svijetu od Drugog svjetskog rata, sredstva građana kod hrvatskih banaka nastavila su rasti po godišnjoj stopi od oko 4%.
Istraživanje o financijskoj pismenosti pokazuje da je 92% hrvatskih tinejdžera zabrinuto za financijsku budućnost, 71% štedi, a 83% odluku o kupovini skupljih uređaja donosi na temelju neovisnih informacija.